REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG WYNAJMU KRÓTKOTERMINOWEGO

ZŁOTA VILLA


§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE


  1. Niniejszy regulamin („REGULAMIN”) określa zasady świadczenia usług wynajmu krótkoterminowego w obiekcie „Złota Villa”, zlokalizowanym przy ul. Kosewskiego 33 w Piastowie, powiecie pruszkowskim („OBIEKT”), prowadzonym przez Annę Maciejek, wykonującą działalność gospodarczą pod firmą „ANNA MACIEJEK ZŁOTA VILLA”; wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; adres stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej: ul. Kosewskiego 33, 05-820 Piastów; nr NIP: 5342446919; nr REGON: 147223660 („ZŁOTA VILLA”).

  2. REGULAMIN obowiązuje wszystkie osoby fizyczne korzystające z usług wynajmu krótkoterminowego świadczonych przez ZŁOTĄ VILLĘ, w tym posiadające status konsumentów („GOŚĆ”). REGULAMIN obowiązuje również firmy (przedsiębiorców), które dokonują rezerwacji pokoi dla GOŚCI będących pracownikami tych firm lub osobami zatrudnionymi przez te firmy na innej podstawie niż umowa o pracę.

  3. Dokonanie rezerwacji pokoju w OBIEKCIE oznacza akceptację REGULAMINU przez podmiot dokonujący rezerwacji. W przypadku GOŚCI, którzy nie dokonywali rezerwacji w imieniu własnym, rozpoczęcie korzystania z usług wynajmu krótkoterminowego świadczonych przez ZŁOTĄ VILLĘ, oznacza akceptację regulaminu.

  4. W sprawach nieuregulowanych REGULAMINEM mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.


§ 2. REZERWACJA I ŚWIADCZENIE USŁUG


  1. Rezerwacji pokoju w OBIEKCIE można dokonać wyłącznie telefonicznie pod numerem +48 533 690 096.

  2. Po dokonaniu telefonicznych ustaleń co do rezerwacji, ZŁOTA VILLA przesyła potwierdzenie rezerwacji wiadomością SMS na numer, z którego wykonano połączenie w celu opisanym w ust. 1. W treści wiadomości ZŁOTA VILLA podaje:

    1. adres elektroniczny URL REGULAMINU,

    2. zapytanie o akceptację warunków REGULAMINU,

    3. zapytanie o poprawność danych dotyczących rezerwacji pokoju.

  3. Rezerwacja pokoju w OBIEKCIE staje się wiążąca z chwilą otrzymania przez ZŁOTĄ VILLĘ wiadomości SMS zawierającej oświadczenie o akceptacji warunków REGULAMINU i potwierdzającej poprawność danych dotyczących rezerwacji.

  4. Z chwilą doręczenia ZŁOTEJ VILLI wiadomości SMS, zostaje zawarta umowa o świadczenie usług wynajmu krótkoterminowego – na warunkach REGULAMINU.

  5. Ewentualne niezgodności w zakresie danych dotyczących rezerwacji powinny zostać niezwłocznie zgłoszone ZŁOTEJ VILLI.

  6. Rezerwacje grupowe oraz na potrzeby firm (przedsiębiorców) podlegają ogólnym zasadom REGULAMINU, z możliwością uzgodnienia indywidualnych warunków mających pierwszeństwo przed postanowieniami REGULAMINU. Uzgodnienie indywidualnych warunków wymaga zachowania formy dokumentowej w postaci wiadomości SMS lub wiadomości e-mail, pod rygorem nieważności.

  7. GOŚCIE są zobowiązani do przestrzegania postanowień REGULAMINU, zasad porządku publicznego oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.

  8. Wszelkie zmiany rezerwacji lub jej anulowanie muszą być zgłaszane telefonicznie i dochodzą do skutku z chwilą doręczenia wiadomości SMS od ZŁOTEJ VILLI, potwierdzającej zmianę lub anulowanie rezerwacji.

  9. OBIEKT nie posiada recepcji. Wszystkie czynności związane z rezerwacją, dostępem do pokoi oraz obsługą pobytu odbywają się w pełni za pomocą systemu samoobsługowego oraz z pomocą personelu ZŁOTEJ VILLI.


§ 3. CENY, PŁATNOŚCI I ANULOWANIE REZERWACJI


  1. Ceny za świadczone przez ZŁOTĄ VILLĘ usługi są dostępne na stronie internetowej zlokalizowanej pod adresem elektronicznym URL https://www.zlotavilla.pl/cennik.html, jak również mogą zostać przekazane telefonicznie podczas dokonywania rezerwacji.

  2. Płatność za pobyt następuje z góry.

  3. GOŚĆ ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług wynajmu krótkoterminowego, zawartej na odległość, w terminie 14 dni od dokonania rezerwacji, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta. Formularz odstąpienia od umowy jest dostępny w załączniku do REGULAMINU oraz na stronie internetowej zlokalizowanej pod adresem URL https://www.zlotavilla.pl/regulamin.html. Wypełniony formularz należy przesłać na adres poczty elektronicznej: zlotavilla@gmail.com.

  4. Anulowanie rezerwacji:

    1. do 14 dni przed planowanym zakwaterowaniem jest bezpłatne,

    2. na mniej niż 14 dni przed planowanym zakwaterowaniem uprawnia ZŁOTĄ VILLĘ do obciążenia GOŚCIA kwotą za pierwszą dobę pobytu według dokonanej rezerwacji,

    3. w przypadku tzw. „no-show” (tj. niepojawienia się GOŚCIA bez wcześniejszego anulowania rezerwacji) ZŁOTA VILLA ma prawo obciążyć GOŚCIA opłatą za pierwszą dobę pobytu według dokonanej rezerwacji,

    4. w przypadku rezerwacji grupowych lub na potrzeby firm (przedsiębiorców), koszty wskazane w lit. b-c dotyczą rezerwacji dla wszystkich objętych nią GOŚCI, a koszty te ponosi, odpowiednio, osoba dokonująca rezerwacji grupowej lub firma dokonująca rezerwacji.


§ 4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


  1. Administratorem danych osobowych GOŚCI jest Anna Maciejek.

  2. Dane osobowe GOŚCI, takie jak numer telefonu oraz inne dane kontaktowe, są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usług wynajmu krótkoterminowego i obsługi rezerwacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Potwierdzenie rezerwacji drogą SMS jest częścią tego procesu.

  3. GOŚCIE mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia zgodnie z przepisami RODO.

  4. GOŚCIE mają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych przez administratora narusza przepisy RODO.

  5. Administrator wykorzystuje monitoring wizyjny w celu zapewnienia bezpieczeństwa GOŚCI i mienia. System monitoringu obejmuje ogólnodostępne części OBIEKTU, takie jak wejścia do budynku, korytarze oraz parking. Szczegółowe informacje dotyczące monitoringu znajdują się w dokumencie „POLITYKA PRYWATNOŚCI DOTYCZĄCA MONITORINGU WIZYJNEGO” dostępnej na stronie internetowej zlokalizowanej pod adresem URL https://www.zlotavilla.pl/polityka.html.


§ 5. ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI


  1. ZŁOTA VILLA nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe pozostawione w pokojach, chyba że zostały zdeponowane w sejfie.

  2. GOŚCIE są zobowiązani do korzystania z sejfów do przechowywania przedmiotów o wartości przekraczającej 500 zł.

  3. ZŁOTA VILLA nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą, takie jak klęski żywiołowe, epidemie, awarie infrastruktury. W takich przypadkach GOŚCIE mają prawo do zmiany terminu rezerwacji lub odstąpienia od umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

  4. GOŚCIE ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone na terenie OBIEKTU w wyniku zachowania własnego, zaproszonych przez siebie osób lub ich zwierząt domowych.

  5. Osoby zaproszone przez GOŚCI mogą przebywać na terenie OBIEKTU wyłącznie w godzinach od 06:00 do 20:00.


§ 6. ZASADY DOTYCZĄCE ZACHOWANIA GOŚCI


  1. GOŚCIE są zobowiązani do przestrzegania ciszy nocnej obowiązującej w godzinach od 22:00 do 06:00.

  2. Na terenie OBIEKTU obowiązuje zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami. W przypadku naruszenia tego zakazu, ZŁOTA VILLA ma prawo naliczyć dodatkową opłatę w wysokości 500 zł.

  3. GOŚCIE są zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, w tym zakazu wnoszenia na teren OBIEKTU materiałów niebezpiecznych.

  4. Dzieci poniżej 12 roku życia mogą przebywać na terenie OBIEKTU wyłącznie pod opieką osoby dorosłej. Rodzice lub opiekunowie są odpowiedzialni za zachowanie dzieci oraz wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.

  5. GOŚCIE są zobowiązani do odpowiedzialnego korzystania z dostępu do sieci Internet, zapewnionego przez ZŁOTĄ VILLĘ. ZŁOTA VILLA nie ponosi odpowiedzialności za czasowe problemy z dostępem do Internetu wynikające z przyczyn niezależnych od ZŁOTEJ VILLI.

  6. Na terenie OBIEKTU mogą przebywać wyłącznie osoby, które dokonały rezerwacji lub korzystają z usług wynajmu krótkoterminowego.


§ 7. REKLAMACJE


  1. Reklamacje dotyczące świadczonych przez ZŁOTĄ VILLĘ usług wynajmu krótkoterminowego mogą być składane:

    1. za pomocą poczty elektronicznej – na adres: zlotavilla@gmail.com,

    2. telefonicznie – pod numerem +48 533 690 096,

    3. w formie pisemnej – na adres: ul. Kosewskiego 33, 05-820 Piastów.

  2. Reklamacje należy zgłaszać w terminie do 14 dni od zakończenia pobytu.

  3. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, ZŁOTA VILLA może zaproponować obniżenie ceny za usługę, wymianę usługi na inną równoważną lub inne rozwiązanie satysfakcjonujące GOŚCIA.


§ 8. POLITYKA DOTYCZĄCA ZWIERZĄT


  1. ZŁOTA VILLA dopuszcza pobyt zwierząt domowych na terenie OBIEKTU po wcześniejszym zgłoszeniu i uzyskaniu wyraźnej zgody ZŁOTEJ VILLI w formie wiadomości SMS.

  2. GOŚCIE są zobowiązani do zapewnienia, że ich zwierzęta nie będą zakłócać pobytu innych GOŚCI.

  3. GOŚCIE są odpowiedzialni za sprzątanie po swoich zwierzętach oraz za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzęta.


§ 9. USŁUGI DLA FIRM I REZERWACJE GRUPOWE


  1. ZŁOTA VILLA świadczy usługi wynajmu krótkoterminowego dla firm (przedsiębiorców) oraz grup zorganizowanych. Podlegają one ogólnym zasadom REGULAMINU, z zastrzeżeniem § 2 ust. 6.

  2. W przypadku rezerwacji dokonanej przez firmę (przedsiębiorcę), odpowiedzialność za wszelkie naruszenia REGULAMINU lub przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce, dokonane przez GOŚCI będących pracownikami firmy (lub osobami zatrudnionymi przez firmę na innej podstawie niż umowa o pracę), korzystających z usług ZŁOTEJ VILLI, ponosi firma dokonująca rezerwacji.

  3. Firmy (przedsiębiorcy) nie korzystają z praw przewidzianych w ustawie o prawach konsumenta, w tym z prawa do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, przewidzianego w w § 3 ust. 3.

  4. Postanowienia dotyczące ochrony konsumentów, w szczególności w zakresie reklamacji i odpowiedzialności ZŁOTEJ VILLI za mienie, nie mają zastosowania do rezerwacji dokonanej przez firmę (przedsiębiorcę).

  5. GOŚCIE będący pracownikami firmy (lub osobami zatrudnionymi przez firmę na innej podstawie niż umowa o pracę) rezerwującej pokoje w OBIEKCIE, podlegają ogólnym zasadom REGULAMINU, jednak wszelkie roszczenia wynikające z naruszenia przez nich REGULAMINU lub przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce kierowane będą wyłącznie do firmy dokonującej rezerwacji.

  6. Firma dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do zapewnienia, że GOŚCIE będący pracownikami firmy (lub osobami zatrudnionymi przez firmę na innej podstawie niż umowa o pracę), korzystający z usług ZŁOTEJ VILLI, będą zapoznani z postanowieniami REGULAMINU i będą przestrzegać zasad w nim przewidzianych.


§ 10. RZECZY ZGUBIONE I ZNALEZIONE


  1. W przypadku znalezienia przez personel ZŁOTEJ VILLI przedmiotów (rzeczy ruchomych) pozostawionych przez GOŚCI na terenie OBIEKTU, ZŁOTA VILLA przechowuje te przedmioty przez okres 30 dni.

  2. Po okresie wskazanym w ust. 1 przedmioty tam opisane mogą zostać przez ZŁOTĄ VILLĘ zutylizowane lub przekazane organizacjom charytatywnym.

  3. Wysyłka znalezionych przedmiotów, o których mowa w ust. 1, na adres wskazany przez GOŚCIA, odbywa się na koszt GOŚCIA.


§ 11. PARKING


  1. ZŁOTA VILLA udostępnia GOŚCIOM do korzystania parking niestrzeżony.

  2. GOŚCIE korzystają z parkingu wyłącznie na własne ryzyko.

  3. Parking nie jest monitorowany ani objęty ochroną fizyczną.

  4. ZŁOTA VILLA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z korzystaniem przez GOŚCI z parkingu, z wyłączeniem szkód powstałych w wyniku zachowań personelu ZŁOTEJ VILLI.

  5. GOŚCIE są zobowiązani do zachowania należytej ostrożności, w tym do zamykania pojazdów oraz zabezpieczania przedmiotów wartościowych, które znajdują się wewnątrz pojazdów.

  6. ZŁOTA VILLA zaleca, aby GOŚCIE nie pozostawiali w pojazdach na parkingu wartościowych przedmiotów.

  7. W przypadku zauważenia uszkodzeń lub utraty mienia w obrębie parkingu, GOŚĆ powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt personelowi ZŁOTEJ VILLI.


§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


  1. REGULAMIN wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej pod adresem URL https://www.zlotavilla.pl/regulamin.html.

  2. ZŁOTA VILLA ma prawo do wprowadzania zmian w REGULAMINIE. O wszelkich zmianach GOŚCIE będą powiadamiani za pośrednictwem strony internetowej z wyprzedzeniem równym co najmniej 14 dni.

  3. Załącznikiem do REGULAMINU, stanowiącym jego integralną część, jest formularz odstąpienia od umowy o świadczenie usług wynajmu krótkoterminowego.


ZAŁĄCZNIK – FORMULARZ ODSTĄPIENIA

OD UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG WYNAJMU KRÓTKOTERMINOWEGO


Do: ANNA MACIEJEK ZŁOTA VILLA

adres: ul. Zygmunta Kosewskiego 33, 05-820 Piastów

adres poczty elektronicznej: zlotavilla@gmail.com


Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie usług wynajmu krótkoterminowego w okresie od dnia ............................. do dnia .............................


Data zawarcia umowy o świadczenie usług wynajmu krótkoterminowego: ..................................


Imię i nazwisko konsumenta/konsumentów(*): ................................................................................


Adres konsumenta/konsumentów(*): ...................................................................................................


Podpis konsumenta/konsumentów(*) – tylko w przypadku wysyłania formularza w formie pisemnej (w postaci tradycyjnej, „papierowej”): ........................................................................................


Miejscowość, data: ................................................


(*) – niepotrzebne skreślić.